slide show

Greece <3

Åh vilken underbar dag det var här i Grekland igår!! Ni vet en sådan dag man kommer leva på när hösten och vintern kommer.

Vi började med frukostbuffé som varje morgon. Pga corona pekar man på det man vill ha istället för att ta själv. Inte lika nice såklart men ändå en bra lösning tycker jag. Sedan spenderade jag hela dagen på stranden, som varje dag här. Jag läste, solade, tog det lugnt och njöt. Stannade på stranden till kl 19, finns inget härligare än att läsa på stranden när solen börjar gå ner och inte bränner så sjukt mycket längre.
(null)

Till lunch beställde vi pizza på stranden, så god!

Livet <3

Lite bränd men det börjar bli brunt nu så det är bra. Solen är så stark här, jisses.

Gick ut för att fota i solnedgången. Så, så vackert 🥺
(null)
Mami <3 som råkar ta salt i kaffet istället för socker hahah, aldrig en tråkig stund med henne.

Wow, älskar detta.

Vårt fina hotell, är så nöjd med det.
(null)
Vi åkte på kvällen in till Rethynom stad för att äta. Vi har middag på hotellet men igår var det fisk och jag längtade verkligen efter typiskt grekisk mat så vi åkte till stan. Tyvärr var där mycket folk, hade det varit förra året eller vilket annat år som helst hade jag inte brytt mig nämnvärt men pga corona fick jag sådan ångest. Jag kunde inte tänka på annat än att jag kanske skulle bli smittad så vi vände tillbaka snabbt. Vi åt på den första restaurangen som låg när man kom in till stan och de hade jättegod mat!! Verkligen en perfekt dag.

Kommentarer

Låter verkligen härligt! Tur att de tar sitt ansvar med maten i och med Corona och det är nog det man får räkna med ett tag framöver nu :) KRAM <3

Svar: Ja, jag tycker att hotellet styrde upp det väldigt bra! <3
Carro

Måste ju erkänna man blir lite avis o förstår att ni njuter :) var på Kreta är ni? kram

Svar: Vi var på Rethymnom :)

wow så härligt det ser ut!! :D

Svar: Det var helt fantastiskt :D
Carro

Trevligt att ni vågade er i väg till en utomlandsresa! Själv stannar jag inom gränserna men reser runt i Sverige istället. Ser ut som om du och din mamma har det trevligt :)

Svar: Vi hade det extremt trevligt!:)

Ser härligt ut. Saknar Grekland så! :)

Svar: Älskar Grekland så mycket!!
Carro

Men gud vad härligt!!! Åh vad jag vill resa, längtar verkligen efter såna här vackra miljöer! 😍