slide show

Spanien dag 1

Har en massa massa bilder från Spanien! Både på mobilen och på mina två kameror. Börjar med bilder från dag 1. Vi kom till hotellet på eftermiddagen så kunde avnjuta en hel del timmar av första dagen faktiskt.
Trött tjej innan flyget
Vakande upp till denna fantastiska utsikten en hel vecka. Kolla bara vattnet, 3 olika nyanser av blått. Havet var verkligen helt otroligt underbart vackert :)
Första dagen var vi oerhört trötta men eftersom både jag och mamma älskar havet så var vi bara tvungna att vara där i några timmar! Läste en superbra bok, ska skriva recension på den sen. Rekommenderas starkt!
Denna underbara brygga låg precis utanför vårt hotellet. Det var även här jag tappade min Iphone..

Vattnet, helt otroligt klart & genomskinligt. Vattnet såg ut som poolvatten mer än havsvatten, då vet man att det är underbart.
Blek som ett spöke första dagen

Våra dagar såg ungefär ut såhär;
Vakna - gå ner & äta frukost - upp på rummet och packa standväskan & ta på bikini - stranden i timmar - upp på rummet, tvätta håret & duscha - beundra utsikten på balkongen - ut och äta i hamnen & shoppa lite
But first, let me take a selfie

Vacker solnedgång precis utanför hotellet

Där palmerna bor

Glad över att ha en hel vecka framför mig.

Första kvällen åt vi middag på hotellet, hade ju all inclusive från början. Men maten sög, jag spydde 3 gånger efter den & det kändes verkligen som om man satt i en skolmatsal och åt. 1 miljon ungar runt fötterna också, såå jobbigt.

Med min migrän funkar inte detta. Så jag tog mitt intyg & gick till receptionen och lyckades fixa så att vi fick pengarna för all inclusive tillbaka, vi behöll frukost. Jättebra service i receptionen, väldigt tacksam för att de lyckades fixa det till oss. Ving rekommenderas!! :)

Världens bästa mamma, tack för en toppenvecka!